Nosa Enerxía S. Coop. Galega vai a participar na Mostra do Posible 2021.Nesta edición imos a facer un obradoiro sobre "Enerxía e Economía Solidaria" e dispoñer dun punto de información da cooperativa.Vémonos en Cangas do Morrazo!

O vindeiro 28 de agosto terá lugar no Concello de San Sadurniño a XII Feira Rural, que contará coa presencia de Nosa Enerxía S. Coop. Galega.

Xa é realidade na CMVMC de Tameiga a instalación fotovoltaica de 100KW de potencia da denominada nave de Coregal que se inclue no proxecto de Tameiga apoiado por Nosa Enerxía S. Coop. Galega.Enerxía renovable xerada en Mos!!

Obxetivo cumprido!! Acadamos os 19000€ en avais mancomunados para 3º proxecto de Tameiga. Grazas ás persoas socias de Nosa Enerxía que participáchedes nesta campaña e facedes posible este éxito e feito histórico para Nosa Enerxía S. Coop. Galega.

O xoves 17 de xuño ás 17:30 horas, realizaremos unha nova edición da Escola de enerxía organizado por Boa Vida Inclusión Activa.
 
Con motivo das novas tarificacións das eléctricas, Pablo Álvarez de Nosa Enerxía S. Coop. Galega daranos consellos e claves sobre o aforro enerxético, a factura eléctrica dixital e os novos tramos horarios de uso eléctrico.
 
Convidámoste a traer a túa última factura de electricidade para aprender a analizala correctamente.
 
Se queres participar nesta edición podes contactarnos no 698.124.762 ou no email Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
 
Por razóns sanitarias o cupo de prazas será reducido, recomendámoste que te inscribas canto antes.

Nosa Enerxía participou na Universidade de Verán 2021 da USC, organizado por Manos Unidas e a Universidade de Santiago de Compostela.O 16 de xuño participamos na mesa sobre economía circular como alternativa ao sistema de producción e consumo actual, dando a coñecer a proposta de Nosa Enerxía S. Coop. Galega.

A partir del 1 de junio entra en vigor una nueva estructura de tarifas electricas para las comercializadoras eléctricas del estado.

Ya tienen a su disposición y con toda la información, las nuevas tarifas de la luz 2.0TD y 3.0TD de Nosa Enerxía S. Coop. Galega.

http://nosaenerxia.gal/index.php/gl/tarifas/tarifa-2-0-td

 

 

 

 
 
 
La cooperativa Nosa Enerxía apoya el manifiesto "Aldeas con horizonte", por una moratoria sobre nuevos parques eólicos y por un nuevo modelo de desarrollo eólico para Galicia.
Unos 60 colectivos gallegos del ámbito medioambiental, sindical, barrial, cultural, junto con plataformas de personas y comunidades de montaña afectadas por los abusivos parques eólicos en Galicia pusieron en marcha a finales de 2020 el manifiesto "Pueblos con Horizonte" exigiendo la moratoria sobre nuevos parques eólicos, el revisión de las ya aprobadas con conflicto social y / o ambiental y la elaboración de un nuevo marco regulatorio en eólica que promueva en el país un modelo de implementación de esta energía más ordenada, sustentable, social, participativa, justa y racional.
Desde Nosa Enerxía pensamos que es necesario abrir un amplio debate social con la ciudadanía y todos los agentes implicados.
Llevar a cabo este cambio de modelo por el que apostó Nosa Enerxía cuando se creó la cooperativa, que pone a las personas en el centro, respetando el medio ambiente y apostando por el desarrollo sostenible y la justicia social, promoviendo un consumo responsable, descentralizado que fortalezca los alcances de la economía local, nuestros pueblos, nuestras colinas, nuestra herencia. Hablamos de participación, el derecho a decidir poniendo a las personas en el centro del debate.
 
Debemos participar, reivindicar nuestro derecho a decidir en el nuevo proceso social para recuperar la soberanía energética, y frenar ese llamado "interés general" que en nombre de la transición energética alienta modelos especulativos y lucrativos.
Como dicen los compañeros de la cooperativa Goiener, frente a los macroparques eólicos: "decidir si como sociedad somos conscientes de la emergencia climática; si queremos que los valores ambientales y sociales prevalezcan sobre los intereses económicos".
 
Nosa Enerxía S. Coop. Galega es una cooperativa sin ánimo de lucro y una de las áreas en donde se manifiesta este hecho es el área social / verde. La cooperativa cuenta con una herramienta para colaborar con entidades colaboradoras, los convenios sociales. Se trata de una fórmula beneficiosa para las partes que acuerdan, por un lado, apostar por la filosofía y modelo de transición energética con la cooperativa y por parte de los miembros de la entidad colaboradora y por otra parte Nosa Enerxía corresponde apoyando proyectos de tipo social, medioambiental, deportivo, cultural o científico de la entidad colaboradora.
La entidad socia de la cooperativa. Amigos da Terra, firmó hace más de un año, un acuerdo social con Nosa Enerxía. La cooperativa va a hacer una contribución económica al proyecto Amigos da Terra: Cultivando Culturas. Huerto de aprendizaje comunitario intercultural que tendrá lugar en la Horta da Terra de Ourense y destinado a usuarios de Provivenda, que es una ONG que trabaja con refugiados. En este caso será para refugiados que actualmente residen en Ourense.
Se ha culminado con éxito la fase 1 del proyecto Tameiga, con una instalación fotovoltaica de 25 kW en el almacén de As Pedriñas cortesía de nuestra entidad colaboradora Montaxes Lagoa.
 
Ahora mismo, en Tameiga, de la mano del CMVMC de Tameiga y Nosa Enerxía S. Coop. Galega, el mayor proyecto social y de transición energética comunitaria de Galicia se está convirtiendo en una realidad en beneficio de todos.

 

Entidades socias:

TECGAL cousas da terra cdr portas abertas en comun espazocoop itaca boa vida concello de san sadurninho BNG adega Lugo a galleira cultura do pais agaca comunidade de montes de asados amigos da terra cidadania abeiro equo galicia galivoltaica sl Semente sacauntos lareira de alen photo 2021 09 09 00 13 00 circulo de recreo de lalin Pegadas S coop galega esquerda unida lugo novo 7H cooperativa aldea coop A Gentalha do Pichel ACDeM Armadiña Ouresnse en Comun teatro ensalle numax amarelante it fabricacion  comunidade de montes en man comun de couso Casa Pousadoira Mexillón de Galicia MilhulloatameigaLOGOTIPO DORADO NAIdaveigaecocelta2

 

Entidades colaboradoras:

rianxoconcello de amesconcellodemoañanasa social mediamontaxes lagoaa casa de anacervexa bubeladentalioforococheselectricosXesmegaXesmegaCasa QuiñonesLMT Abogadosregueiro